Saturday 9 May 2015

Praktikal : Latihan Industri II

Lagi berapa seminggu je lagi masa untuk aku buat keputusan untuk tempat praktikal aku. Sebenarnya, tarikh akhir hantar blue form dekat BRIC Unisel esok, iaitu Isnin. Omaigaddd, surat confirmation aku tak dapat lagi. Aku tengah tunggu surat dari PNB ni haa. Dia cakap nak pos surat tu tapi tak pos-pos. Janah je dapat surat dari dorang.

Tapi PNB dah janji memang nak ambek aku, Janah dengan Rahman untuk praktikal dekat tempat dorang tu nanti. Yang aku tahu yang mintak PNB aku, Janah dengan Rahman. Hopefully, ada laa rezeki aku dengan Rahman ni praktikal dekat sini. Senang kalau satu tempat ni. Lagi-lagi kteorang rapat. Haihhh, tapi aku still risaulah. Yela, bila dia nak sign surat kteorang ni. Sedih taw. Tamo laa extend sakit hati ittew :(

Ramai jugaklah yang risaukan aku ni. Alahaiii, janganlah risau. Lagi ramai orang risau lagi laa aku gusar haiyaaaa. InsyaAllah dapat. Korang doakan laa ek, moga-moga PNB tolong aku. Aminnnn

Nasib baiklah encik Hafiz coordinator kteorang kasi sampai Khamis ni. Ni khas untuk kteorang bertiga sahaja, hahaha. Harhhh, kemon laa PNB aku berharap dekat kau sorang je ni. Plishhhhhh. Masalah praktikal ni buat aku tak mahu habis final exam awal. Yela, lepas final kena terus praktikal. Masalahnya tempatttt dia aku tak dapat lagi, Ya Allah tolonglah aku. Hmmm
- Abell

No comments:

Post a Comment