Monday 8 February 2016

Hobi : Deco Planner

Hai, hari ni aku nak cakap pasal planner lagi. Aku memang gila dengan planner yang diorang deco bagai nak gila dengan aku-aku pun nak gila tengok. Dan aku paling pantang kalau pergi DIY or DAISO kedai yang jual benda-benda yang comel lagi murah. Sumpah aku boleh gila, hahaha. 

Bila aku gila, duit aku pun habis gila hahaha apa ni semua nak gila-gila. Serius weh, mata aku pantang nampak benda yang comel. Ibu aku marah kot aku bazir kat benda-benda macam tu. Bukan aku sorang je gila dengan adik aku pun gila. Aku yang gila ajar dia membazir dekat benda-benda yang comel. Kalau dia beli bolehlah aku share barang yang dia beli. Kat situ aku dah boleh jimat, kahkah.

Entah kenapa aku beli kertas-kertas ni. Memang rajin sangat aku nak deco planner aku. Tape tu serius comel tu yang aku beli. Puluh ringgit jugak laa aku habis dekat DIY jew, hewhew. Teruk betei.

Ini laa aku deco planner aku. Aku ni taklah kreatif mana tapi boleh ahh, hahaha *perasan*

Buat masa ini sampai sini aku deco. Penat juga nak mendeco ni tapi takpa sebab benda ni aku suka. Sanggup aku bazirkan masa dan wang untuk benda ni. Telah mencapai titk kepuasan yang maximum, gittew. Okaylah beb, guwa chow dulu. Tata

- Abell


No comments:

Post a Comment