Sunday 26 July 2015

Thinks about future



Faham tak maksud gambar ni? Aku setuju dengan caption budak ni bagi. Seriously, bila fikir balik umur aku yang sekarang ni.. aku tak rasa yang aku boleh lagi untuk main-main dengan soal hati dan jodoh, acewah.

Aku rasa dengan umur yang sekarang ni, aku kena pilih dan stick dengan seseorang yang boleh jadi suami aku suatu hari nanti. Aku taknak laa bercinta kemain nak rak tup tup dia kahwin dengan orang lain. Tak ke kau rasa percintaan korang tu macam sia-sia. Yela, masa dan ringgit bermain masa kau bercinta. Rugi gila kot rasa kalau calon kau tu bukan future kau. Aku tak kisah sebenarnya orang yang aku suka sekarang ni tak ada kerja ke, gaji sikit ke, at least aku tahu yang dia suka dan sayang dengan aku. Aku taknak laa aku ni syok sendiri dan menunggu sesuatu yang tak pasti.

Tapi kalau suka and sayang tak guna jugak enn. Kau mestilah nak orang yang boleh terima kau dan family kau, itu memang susah sikit aku nak jumpa. Entahlah, aku kurang keyakinan laa nak share hal-hal family ni. Tapi one day memang aku kena jugak share, aku tahu tu. InsyaAllah, kalau ada yang cuba memahami hati dan perangai aku :)

Eh, cakap soal hati pulek. Okay laa esok kijo. Tidur dulu dehhh.

Assalamualaikum
- Abell

No comments:

Post a Comment