Friday 28 August 2015

Praktikal : Akhirnya II "Sayang awak"

Memang seronok nak habis tapi rindu itu pasti,eh huhu. Walaupun hadiah tak banyak tapi terharu gila kot.. ada juga yang menghargai aku.. ada juga yang perasaan yang aku ini wujud, huhuhu

Yang paling surprise budak-budak ni raikan aku yang nak tamat praktikal ni. Terharu gile bab ni wehhh. Siap kasi hadiah.. ini buat aku sayang nak tinggalkan dorang ni, acewahhh.

Pandai gak budak-budak ni buat surprise. Si cika tetiba datang tempat aku.. aku ingat dia nak bergosip ke pastu siap cakap dengan pacek-pacek tu "pinjam Kak Sal kejap ea.." aku pon dok follow je budak ni masuk tandas. Motipppp sangat teman dia buang air -.- tak expect langsung kot ada surprise. Bengong punya Cika. Then balik dekat tempat duduk terkejut ehh... speechless kau tahu aku speechless. Baca si khalida punya ayat nak meleleh jugak air mata ni tapi aku cover sebab pacek-pacek tempat aku tengah cakap dengan aku.

Tengok laa muka panda ni sedih je. Mana aku tak sedih. Lagi satu kemain kerek si Khalid ni layan aku nak habis intern ni. Haihhhh geram gaklah rasa, huhu.

Alhamdulillah. Dorang belanja KFC dekat Ampang Park Mall. Dok makan borak borak gelak gelak bahan sana sini. Kelakar laa budak-budak ni. Lepak dengan dorang buat aku jadi diri sendiri weh tu yang aku suka tu. Wehhh korang kalau nak Lepak-lepak nanti ajaklah kak sal ni, InsyaAllah kite join aweks aweks ni semua. Sebab korang semua seronok. Aku suka kawan dengan korang, huhu.

Sayang korang wehhh
Rindu korang wehhh

Lepas makan jalan-jalan dekat Ampang mall tu. Pusing sana sini. Gelak sana sini. Dah puas Cika ajak lepak KLCC aku okay je cuma Nabila je laa tak dapat join. Cika nak beli aiskrim apatah khalida tak bagi sebab dia geli tengok bentuk aiskrim tu.. then kteorang pun lepak laa dekat DALKOMM. Harga dia pun terkeluaq halkum, hahaha takda laa.

Tadaaa mampu belanja ni je. Aku suka tengok orang gembira bila aku belanja, sejak bila laa perangai aku macam ni. Sejak dah besar mungkin. Dorang happy aku happy, huhuhu 

Masa nak balik dorang salam-salam peluk muah muahciked. Alaaaaa sedihnya. Thanks korang luangkan masa bersama. Lebih-lebih lagi Cika yang susah nak keluar, huhuhu. Terharu iolls huhuhu. Korang jaga diri, good luck, belajar elok-elok and all the best. Dah berjaya nanti jangan jadi sombong okay? Huhu. Ada rezeki ada jodoh kite jumpa lagi yee, jangan lupakan aku yaa. Muahciked huhu

Thanks for the gifts. Kite suka and hargai sangat. Sayang korang ketat-ketat. Jaga diri semua. Rindu-rindu laa Ioulls ni.. huhu. Babaii muahciked.

- Abell

2 comments:

  1. best kan ada kawan2 rapat yang disayangi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu takpa, rasa sayang pula nak tinggalkan dorang huhu

      Delete